Jeg er født i 1976 og opvokset i Søllested, gift med Anne-Sophie, og sammen har vi 6 børn i alderen 13 til 30 år samt fire børnebørn. Efter folkeskolen tog jeg et år på HG og afsluttede en erhvervsuddannelse som salgsassistent med speciale i herreekvipering. Herefter arbejdede jeg hos Invita køkkener, hvor jeg videreuddannede mig til indretningskonsulent. Et par år senere blev jeg uddannet lærer fra Jelling Seminarium og har efterfølgende taget en master i professionel vejledning fra Aarhus Universitet.
Gennem min liv har jeg arbejdet med mange forskelligartede opgaver. Jeg har lagt bukser op og indrettet køkkener, men også arbejdet som lærer på en specialskole, været skoleleder på en specialskole og ledende skoleinspektør i Grønland. Jeg har også undervist på Horslunde Landsbyordning, vejledt både lærere og ledere, samt haft ansvar for skolens økonomi. I dag arbejder jeg som skoleleder på Læsø.
Jeg har en stor passion for at formidle viden på en forståelig og nærværende måde, og jeg læser meget filosofi. At skrive er noget, jeg holder meget af, og det vil uden tvivl føre til endnu flere bøger. Min første bog, At være sig bevidst ubevidst, er en antologi af tanker, skrevet til Jesper Neumann. Børnebøgerne om det gode børneliv i og omkring Horslunde Landsbyordning blev til ud fra børnenes perspektiv, drevet af nysgerrigheden på, hvad der optager dem. I øjeblikket skriver jeg på Samtaler med en hund, som er filosofiske dialoger om alt mellem himmel og jord.